• Váš košík je prázdny

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky


Článok I.
Vymedzenie pojmov

1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky „Dekorácie Majka“ (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti predávajúceho Mária Miškovičová s miestom podnikania Lomnická 638/14, 093 03 Vranov nad Topľou 3, Slovensko, IČO: 53 679 881, a kupujúceho pri kúpe tovaru prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho www.dekoraciemajka.sk. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy.
2. Základné pojmy:
a) Predávajúcim je Mária Miškovičová, s miestom podnikania Lomnická 638/14, 093 03 Vranov nad Topľou 3, Slovensko, IČO: 53 679 881.
b) Kupujúcim je zákazník, ktorý na základe kúpnej zmluvy vstupuje do zmluvného vzťahu s predávajúcim. Kupujúci je pre účely týchto VOP zároveň aj spotrebiteľom, ak je súčasne pri uzavretí zmluvy zrejmé s prihliadnutím na všetky okolnosti, že pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
c) Tovarom sú produkty zverejnené na internetovej stránke www.dekoraciemajka.sk.

Článok II.
Objednanie tovaru a uzavretie zmluvy

A. Predávajúci umiestnením svojej ponuky na internetových stránkach www.dekoraciemajka.sk vyjadruje vôľu uzavrieť kúpnu zmluvu na tovar, ktorý ponúka prostredníctvom internetového obchodu www.dekoraciemajka.sk. Kupujúci vyplnením a odoslaním objednávkového formulára, ktorý obsahuje názov produktu, kód produktu, počet kusov a sumu vrátane poštovného a balného prejavuje svoju vôľu kúpiť tovar. Vzájomné práva a povinnosti vznikajú medzi Kupujúcim a Predávajúcim od okamžiku doručenia záväznej objednávky. Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzavretá záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho..
B. Predávajúci spracováva objednávku postupne a po každom kroku informuje Kupujúceho e-mailom.
C. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že súhlasí so všetkými ustanoveniami vo VOP a zoznámil sa s ustanovením o ochrane osobných údajov.
D. Každá prijatá elektronická objednávka sa považuje za záväzný návrh kúpno-predajnej zmluvy v zmysle §43a Občianskeho zákonníka a uzatvorená je dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
E. Predávajúci objednávku Kupujúceho potvrdí, ak je možné vybraný tovar dodať v takom množstve a čase, ktorý je deklarovaný v elektronickej objednávke Kupujúceho, v opačnom prípade ho e-mailom alebo telefonicky upozorní na nedostupnosť vybraného tovaru. Ak nie je možné spojenie s Kupujúcim alebo Kupujúci na e-mail neodpovie do 3 dní, Predávajúci objednávku zruší.
F. Zmena / zrušenie / storno objednávky
1. Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a stornovať alebo zmeniť svoju objednávku počas celého procesu odo dňa objednania až do odoslania a vybavenia elektronickej objednávky. Kupujúci má právo na zmenu alebo zrušenie bez udania dôvodu.
2. Objednávku zo strany kupujúceho nie je možné zrušiť po jej odoslaní, nakoľko sa už tovar nenachádza u Predávajúceho, ale bol odovzdaný na doručenie kuriérskej spoločnosti.
3. Predávajúci má právo na zrušenie objednávky z dôvodu, že z jeho strany nie je možné dodať kupujúcemu tovar s podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom.

Článok III
Cena
1. Všetky uvádzané ceny Predávajúcim pri tovare sú konečné. Predávajúci nie je platca DPH. Uvádzané ceny však nezahŕňajú cenu dodania tovaru.
2. Akciové ceny platia do vypredania zásob pri uvedení počtu kusov akciového tovaru alebo po dobu časovo určenú.
3. Pre Predávajúceho a Kupujúceho je záväzná cena uvedená na internetovej stránke www.dekoraciemajka.sk v momente uzatvorenia kúpnej zmluvy.

Článok IV.
Dodacie podmienky
1. Predávajúci je povinný do 30 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy doručiť Kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
2. Ak objednaný tovar alebo časť tovarov z objednávky nie je možné dodať vo vyššie uvedenej lehote, Predávajúci bude Kupujúceho o tejto situácii informovať v čo možno najkratšom čase a oznámi mu predpokladaný termín dodania tovaru alebo navrhne dodanie náhradného tovaru. Ak sa Predávajúci tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, Kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na ním určený bankový účet.
3. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
4. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
5. Predávajúci zasiela tovar Kupujúcemu prostredníctvom Slovenskej pošty formou listu/balíka alebo listovej/balíkovej dobierky.
6. Predávajúci vybavuje objednávky priebežne každý pracovný deň.
7. Kupujúci je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie. Prevzatie tovaru Kupujúci písomne potvrdí v dodacom liste, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Kupujúci obdrží účtovný doklad (faktúra) na mailovú adresu, ktorú uviedol v objednávke.
8. Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak Kupujúci neprevezme tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V prípade, ak si Kupujúci tovar neprevezme a tovar sa vráti späť Predávajúcemu, Predávajúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a od Kupujúceho požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (poštovné súvisiace so spätným zaslaním tovaru). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.
9. Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú nesprávne udanou adresou prijímateľa. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru jeho prevzatím v mieste dodania. Prevzatím tovaru prechádza na Kupujúceho rovnako nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia.
10. Pri prevzatí zásielky je Kupujúci oprávnený skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru je Kupujúci oprávnený zásielku neprevziať.

Článok V.
Platobné podmienky
1. Za zakúpený tovar je možné zaplatiť nasledovnými spôsobmi:
a) platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
b) platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní Kupujúcemu po prijatí peňažných prostriedkov na účet Predávajúceho.
c) v hotovosti - pri osobnom odbere tovaru, ktorý je možný prevziať na adrese: Lomnická 638/14, 093 03 Vranov nad Topľou vo vopred dohodnutom čase.
2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.

Článok VI.
Poplatky za prepravu a možnosti platieb
1. Presná výška poplatkov za prepravu a platbu bude kupujúcemu oznámená pri vypĺňaní objednávkového formulára. Výška týchto poplatkov závisí od voľby druhu prepravy a druhu platby.

Článok VII.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
1. V zmysle ustanovenia §7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) ma kupujúci ako spotrebiteľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Predávajúci odporúča Kupujúcemu, aby si vyhotovil pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielal doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy Kupujúci môže využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
3. Predávajúci dôrazne upozorňuje Kupujúceho, aby tovar nezasielal na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
4. Predávajúci vráti zaplatené plnenie za tovar vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona.
7. Kupujúci ako spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

Článok VIII.
Práva a povinnosti zmluvných strán
1. Kupujúci je povinný:
a) prevziať objednaný tovar,
b) zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
c) prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
2. Predávajúci je povinný:
a) dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
b) spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list

Článok IX.
Ochrana osobných údajov
1. Predávajúci- Mária Miškovičová s miestom podnikania Lomnická 638/14, 093 03 Vranov nad Topľou 3, Slovensko, IČO: 53 679 881, spracováva v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“), nasledujúce osobné údaje:
a) meno, priezvisko
b) adresu
c) e-mailovú adresu
d) telefónne číslo
2. Vyššie uvedené osobné údaje je nutné spracovať pre vybavenie objednávok a ďalšie plnenie zo zmluvy, ak medzi Kupujúcim a Predávajúcim dôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy. Takéto spracovanie osobných údajov umožňuje čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre výkon zmluvy.
3. Predávajúci spracováva tieto údaje rovnako za účelom evidencie zmluvy a prípadného budúceho uplatnenia a obrany práv a povinností zmluvných strán. Uchovanie a spracovanie osobných údajov je za vyššie uvedeným účelom po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. Takéto spracovanie je možné na základe čl. 6 ods. 1 písm. c) a f) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre splnenie právnej povinnosti a pre účely oprávnených záujmov správcu.
4. Spracovanie osobných údajov je vykonávané Máriou Miškovičovou, teda správcom osobných údajov.
5. Osobné údaje nebudú odovzdané do tretích krajín mimo EÚ.
6. Správca nemá osobu tzv. poverenca. Správcu je možné kontaktovať na emailovej adrese info@dekoraciemajka.sk.
7. Správca osobných údajov, ako prevádzkovateľ internetovej stránky www.dekoraciemajka.sk používa na tejto stránke základné funkcie, ktoré táto stránka poskytuje.
8. Prosíme vezmite na vedomie, že podľa Nariadenia má Kupujúci právo:
a) vzniesť námietku proti spracovaniu na základe oprávneného záujmu správcu
b) požadovať od nás informáciu, aké Vaše osobné údaje spracovávame
c) vyžiadať si u nás prístup k týmto údajom a tieto nechať aktualizovať, opraviť alebo požadovať obmedzenie spracovania
d) požadovať od nás vymazanie týchto osobných údajov, vymazanie vykonáme, pokiaľ to nebude v rozpore s platnými právnymi predpismi alebo oprávnenými záujmami správcu
e) na prenosnosť údajov, pokiaľ sa jedná o automatizované spracovanie na základe súhlasu alebo z dôvodu plnenia zmluvy
f) požadovať kópiu spracúvaných osobných údajov
g) na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že Vaše práva boli podľa Nariadenia porušené v dôsledku spracovania Vašich osobných údajov v rozpore s týmto Nariadením
h) podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov.

Článok X.
Náhrada škody pri neprevzatí tovaru
1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si Kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar. Týmto konaním Kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. VIII bod 1. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
2. Pri určovaní výšky náhrady škody, Predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

Článok XI.
Záverečné ustanovenia
1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné predajné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných predajných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných predajných podmienok, ktoré boli platné v momente uzavretia kúpnej zmluvy a tieto boli zaslané pri kúpnej zmluve kupujúcemu.
2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných predajných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
3. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
4. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných predajných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení všeobecných právnych predpisov
5. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 11.01.2023.

Reklamačné podmienky
neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok

1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
2. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho, ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
3. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
4. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
a) k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
b) nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
c) používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
d) zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
e) poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
f) používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
5. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
6. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
7. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
8. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
9. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
10. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
a) pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.
b) pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).
c) reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
11. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti kuriéra. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
12. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.


Kontakt: Mária Miškovičová, Lomnická 638/14, 093 03 Vranov nad Topľou 3, Slovensko,
IČO: 53 679 881, email: „info@dekoraciemajka.sk